Про мене




"Історія має бути правдивою. Зручна історія не вчить."
                                                      




     Учитель історії та правознавства, репетитор, співавтор. Закінчила з відзнакою магістратуру історичного факультету ЛНУ ім. Івана Франка, спеціалізація - історія слов’янських країн. Працюю вчителем 15 років. Комунікабельна, відкрита, доброзичлива, життєрадісна. Намагаюся не втрачати оптимізм у будь-яких життєвих ситуаціях. Позитивне сприйняття дійсності стараюся прищепити і своїм учням. Життєве кредо «стався до інших так, як ти хоч щоб вони ставилися до тебе».


   Працюю над проблемою „Краєзнавчі дослідження у навчально-виховному процесі». Важко переоцінити роль краєзнавства у формуванні національної свідомості і світогляду у школярів, вихованні особистості та активного громадянина. Вивчаючи історію рідного краю, учень має змогу відчути себе частиною своєї родини, громади, а відтак – частиною свого народу.
Краєзнавство допомагає учням усвідомити нерозривний зв’язок, єдність історії свого села чи міста з історією та сьогоденням країни; відчути причетність до них кожної людини, кожної родини; визнати своїм найпершим обов’язком стати гідним послідовником кращих традицій рідного краю. Через призму дослідження подій в окремих місцевостях, краєзнавство сприяє глибокому і всебічному вивченню яскравої, але непростої історії нашої Батьківщини.
Знання свого коріння, своїх витоків, усвідомлення цінності та неповторності рідного краю формує в учнів гордість за  минуле народу, сприяє прищепленню почуття патріотизму, подоланню комплексу «меншовартості». І від того, як ми виховаємо дітей,  залежить майбутнє нашої держави, яке неможливе без свідомих, активних людей, які відчувають свою приналежність до українського народу та відповідальність за його долю, готові відстоювати свої життєві позиції та працювати для успіху усього нашого суспільства.
Використання краєзнавчих матеріалів у навчально-виховному процесі дозволяє стимулювати пізнавально-пошукову роботу учнів, формувати  вміння до самостійної роботи, допомагати визначити місце і роль свого краю в історії України, давати можливість учневі відчути себе частиною великої української родини. Таким чином, підвищується інтерес учня до історії, покращується його внутрішня мотивація.
Гармонійний розвиток суспільства можливий тоді, коли усі його учасники усвідомлюють свою унікальність і важливість, коли кожен готовий брати відповідальність за своє майбутнє і за майбутнє своєї країни. Тому ще одним важливим завданням вважаю підведення учнів до усвідомлення того, що кожен з нас може щось змінити, адже все починається з малого, все починається з себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар