Темою
для даного заходу стала моя позаурочна робота. Насамперед обґрунтувала
основну мету даної роботи. Виходячи з того, що історія є предметом
суспільно-гуманітарного циклу, то виховна функція є однією з найважливіших її
завдань. Якщо ж ще більш конкретизувати, то одна з провідних задач історії – це
виховання патріотизму та громадянської свідомості. Згідно шкільної програми, надважливі для нашого народу події та явища
ХХ ст. учні вивчають лише у старшій школі, тому саме цим подіям присвятичую основну увагу у своїй позаурочній роботі з школярами середнього
шкільного віку.
Розповіла, що поряд з традиційними виховними заходами, активно проводжу пізнавально-виховні
години. Це форма позаурочної роботи, яка
проводиться на основі презентації, і вирізняється інтерактивністю, мультимедійною
насиченістю та пізнавальністю. Щоб не бути голослівною, коротко
продемонструвала кілька таких робіт, зокрема «Українці, які змінили світ»,
«Українські Фермопіли», краєзнавчу презентацію «Історія Сороківської церкви». Зазначила, що найскладнішим у підготовці і проведені таких заходів є
потреба адаптувати для учнів основної школи важкий і часто складний для
сприймання історичний матеріал.
На
завершення провела своєрідний майстер-клас пізнавально-виховного заходу
на тему: «Лемки. Вирвані з коренем», під
час якого використала наочність, роздатковий матеріал і відповідний музичний
супровід.
Немає коментарів:
Дописати коментар